| |
| Autor | Wiadomo¶æ |
Informacje Do³±czy³: 08 Mar 2013 Wiek: 29 Posty: 8 (0/dzieñ) Piwa: 0 Sk±d: TrzciÅ„skoonhl  | Wys³any: 06-04-2013, 09:22 DJ THT feat. Auzern - Here We Are (MissYou Remix) [Preview] HARDSTYLE | #1
|
| Cześć, mam 15 lat i to już mój 3 track Hardstyle-owy. Myślę, iż najlepszy. Bardzo proszę o wskazówki co poprawić, bo mam motywacje i pasje do tworzenia . Dodam, iż jestem samoukiem i do wszystkiego w FL studio doszedłem sam i znam się nieźle na programie, więc można bardziej skomplikowanym językiem tumaczyć. Pozdrawiam
http://www.youtube.com/wa...tube][/youtube] | |
| |
 | |
|
Informacje Do³±czy³: 13 Cze 2012 Posty: 80 (0,02/dzieñ) Piwa: 26 Sk±d: OÅ›wiÄ™cim  | Wys³any: 07-04-2013, 10:31 | #2
|
| Jak na 3 utworek, to to jest dobre Jedyne co zwróciło moją uwagę, to nieco za suche crashe, możesz dorzucić na nie reverb, np. w 12 sekundzie, ten przed wokalem nieco zbyt gwałtownie się urywa. Ogólnie sound design mi się podoba (o ile nie jest z nexusa, ten house'owy synth co jest pod wokalem zdaje się znajomy ), teraz pozostaje praca nad mixem i przede wszystkim nad kickiem. | _________________ Soundcloud Facebook | |
| |
Podziêkowali: | MissYou |
Informacje Do³±czy³: 08 Mar 2013 Wiek: 29 Posty: 8 (0/dzieñ) Piwa: 0 Sk±d: TrzciÅ„skoonhl  | Wys³any: 07-04-2013, 21:01 | #3
|
| | bartusieks napisa³/a: | Jak na 3 utworek, to to jest dobre Jedyne co zwróciÅ‚o mojÄ… uwagÄ™, to nieco za suche crashe, możesz dorzucić na nie reverb, np. w 12 sekundzie, ten przed wokalem nieco zbyt gwaÅ‚townie siÄ™ urywa. Ogólnie sound design mi siÄ™ podoba (o ile nie jest z nexusa, ten house'owy synth co jest pod wokalem zdaje siÄ™ znajomy ), teraz pozostaje praca nad mixem i przede wszystkim nad kickiem. | To nie nexus, tylko z3ta+ DziÄ™kuje za rady! | |
| |
 | |
Informacje Do³±czy³: 04 Lip 2010 Wiek: 36 Posty: 767 (0,13/dzieñ) Piwa: 235 Sk±d: Bydgoszcz  | Wys³any: 07-04-2013, 23:01 | #4
|